you're a slave to money then you die.


img- bono

Jag pratar om U2 konstant. Alltså hela tiden. HELA TIDEN. Och Bono är alltid i mitt huvud, hans blick sitter kvar på min näthinna. Måste tacka Carro lite grann för att hon försvarat mig de senaste två dagarna i form med "snacka inte skit om U2 när Patricia är i närheten" och "när Patro menar att hon tycker Bono är sexig och underbar menar hon för 20 år sedan" medan jag bara suttit där som förstenad medan ilskan kokat upp inom mig (det hon inte vet är att jag tycker han är rätt sexig nu också?). That's right - säg inget ont om U2 eller att Bono "är en gammal gubbe" när jag är i närheten. Okej om ni hade gjort det för 2 månader sen för då kunde jag ju försvara mig, men nu är det verkligen inte okej. Inte efter min nära döden-upplevelse. Nu kan jag ju bara inte förstå varför någon inte skulle hålla med mig. Men alla är ju trots allt olika. Are we clear? Tack. Puss på er.

Kommentarer
Billie

JAG SAKNAR DIG PATRICIA!! <3

2009-09-13 @ 14:39:54
URL: http://annamelina.blogg.se/



Namn:


Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0