every time.


img- u2

Varje gång jag hamnat i en svacka och varje gång jag tappat inspiration eller varit deppig har jag kunnat "vända mig" till U2. Inte vända som i "omvända sig till en rörelse" eller "gå till U2" bokstavligen. Men jag har lyssnat på deras skapelser och alltid alltid alltid har det blivit bättre. Jag har vänt mig till dem i musiken. Jag är verkligen så glad över att musik - deras musik - har den sortens inverkan på mig. Det är som terapi för mig.
Jag lyssnar så klart på dem i alla väder och kläder, oavsett dag eller tid på dygnet. Men jag tog bara depressionen som exempel. Nu har jag ju inte varit deppig på ett bra tag vilket känns underbart, men det känns bra att veta att jag har något att vända mig till i hopp om att det ska bli bättre - och faktiskt veta att det blir det - nästa gång jag drabbas.

Tack Paul David Hewson, David Howell Evans, Lawrence Joseph Mullen Jr. och Adam Charles Clayton för allt ni gjort, gör och kommer göra samt vad ni står för.

Kommentarer



Namn:


Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0