rain keeps falling down.


img- jag. lekte städerska i skolan idag. tog på mig en sjal på huvudet och en fin brytning på det svenska språket. vi skrattade lite grann och sen blev vi klara med arbetet. min projektgrupp är ett überteam.

Igår såg jag St. Elmo's Fire igen. Åh, ingen nyhet att en av mina största passioner är rätt cheezy 80-talsfilmer. Allra mest Back To The Future förstås, men jag älskar verkligen Brat Pack-filmerna. Av hela mitt hjärta. De får mig att må så bra. De är så enkla, men så underbara. Och så har jag länge haft en liten crush på en ung Andrew McCarthy (haha). Bara för det ska jag titta på Pretty In Pink. För hundrade gången. Och i detta nu lyssnar jag på ett av mina favoritband, Simple Minds, låten är självklart Don't You (Forget About Me). Inte helt otippat är den med i The Breakfast Club. Det måste vara en av de bästa filmerna genom tiderna. Åh, jag och 80-talsfilmerna och 80-talsmusiken. Rocken och synthen. Jag vill också vara ung för 25 år sen!
Pappa, jag vill också vara född 1963.  


Kommentarer
Kamilla

Så fin blogg du har!

2009-09-15 @ 18:39:30
URL: http://kamillalie.blogg.se/



Namn:


Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0