it was one dull morning.


img- u2

(Jag har verkligen ingen inspiration eller motivation till att fota själv för tillfället, så tills dess får ni hålla ut. Men lite U2 och andra bilder skadar ju aldrig! Inte mig i alla fall..)

Söndag och jag sitter och lyssnar på The Rapture. Rätt trött och har träningsvärk (?!) efter gårdagens nollning. Hah. Nu kanske ni får er en liten uppfattning om hur otränad jag egentligen är. Och våga inte säga något annat.
Hade en mycket trevlig kväll hemma hos Camilla igår med födelsedagsfirande, dans, dricka och fint sällskap. Men idag är jag riktigt seg och mobilen har dött och laddaren är borta så jag är mer eller mindre isolerad.
Nej, nu måste jag sätta på lite U2. Känner för lite Out Of Control och Stories For Boys, så det får det bli. Gamla, underbara U2-låtar är aldrig fel. I LOVE BONO. Snälla, lyssna på låtarna jag länkade till. Hur kan man inte älska 20 åriga Bonos fantastiska röst?! Jag dördördördördördör...!!


Kommentarer



Namn:


Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0