electrical storm.


img- the fly

Ibland rasar min värld. Men så byggs den upp igen av förhoppningar. Men så rasar den igen. Och så rasar den lite till. Fast då kan det hända att jag fortfarande ser ljuset i tunneln, om än bara som en liten prick...
Åh, jag måste verkligen införskaffa mig en dagbok.


Till något helt annat - imorgon ska jag träffa Oskar och det ska bli sjukt nice! :D (oj, smiley Patro?) Det är ju han ena killen jag träffade på Coldplay, killen som jag var på bio häromdan ni vet? Han är väldigt nice. Kanske händer att vi slossas lite eller så.
Sen ska jag få cashflow, tjoho vad roligt! Nej, nu ropar min säng på mig. God natt.

P.S. Dr Alban gillar inte kommunism, det är inte effektivt bara!


Kommentarer
sam

haha oscar :(

2009-08-30 @ 10:17:34



Namn:


Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0