you left me in the rain.


img- lånar bilden av billie. hon och jag skuttade runt för två timmar sen.

Lite smått besviken på denna kväll. Då varje dag av denna vecka till stor del bestått av nedräkning till helgen så hade jag önskat mig något mer. Folk och fest. Men egentligen, vad kan jag mer vilja ha än två av mina dyrbaraste vänner en småkylig lördag? Sara och Melina. Vi hade det mysigt minsann. Men jag glömde kameran. Jobbigt eftersom jag överallt såg färdiga fotografier. Perfekta miljöer och motiv. Så skönt att bara få vara med vänner ibland. Prata ut. Strosa runt på Söder. Skratta, träffa gamla "vänner" som vi rymmer ifrån. Sånt kan vara fint en septemberkväll. Just nu tynger en konstig huvudvärk min tillvaro. Vet inte var den kan komma ifrån. Kanske från min negativa attityd denna kväll. Jag såg ut som en wannabe-söderemo med mitt mörka draperi till hår, röda läppar, Dr. Martens, transparent tyg på armarna och en och annan säkerhetsnål. God natt fina läsare.

Kommentarer



Namn:


Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0