you can use it.


img- u2

Hahaha. Jag har visst blivit bjuden på Blog Awards. Ni vet, den där grejen VeckoRevyn håller i? Det där som alla snackar om i bloggvärlden? Just det. Hah. Jag fick ett mail av dem som sa att jag är bjuden men att de också vill skicka en fysisk inbjudan så de ville ha min adress senast den 14 september. Och jag såg mailet nu. Bra Patricia. Too late. Men det är lugnt. Vad skulle jag gjort där? Snackat politik och hårfärg (så trött på politik nu!!) med Blondinbella och pratat bebisspråk med Kissie? Nej. Tror inte det va. Hahah. Lustigt att jag blev bjuden, men jag tackar så hemskt mycket ändå. Hade jag haft nån att gå med hade jag utan tvekan gjort det. Vilken syn det hade varit! Well well. Snart beger jag mig ut i fredagens kvällsluft och har det underbart.

Kommentarer



Namn:


Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0