the future needs a big kiss.








img- en vanlig lunchrast på KSG

Projektarbete. Vi sitter som vanligt i kafeterian och innan vi börjar arbeta på riktigt så sitter vi som vanligt och slösurfar lite/är estetiska. Rebecka visade en video från när hon var på KISS. Det gör mig ju inte mindre avundsjuk (jag var ju liksom inte där).

Då kom jag på att ja! jag borde ju visa folket en video där man TYDLIGT OCH KLART ser att BONO har intensiv ögonkontakt med någon i många långa sekunder. Vem var denna "någon"? JAG KAN STOLT MEDDELA ER ATT DET VAR JAG. JAG JAG JAG JAG JAG. Jag skryter inte (okej, lite flashar jag väl men det får jag faktiskt göra), jag delar bara med mig av något litet från det som var mitt livs bästa timmar. Det bästa som någonsin hänt mig. Det som jag hade väntat på i 6 år. Mannen jag älskar, han som... Ja, ni känner till snacket. Ni vet vad jag känner. Klicka här för att se när han mellan 1:40 - 1:55 har ögonkontakt med den som stavas P-A-T-R-O. JAG! Åh, jag kan inte fatta det. När jag nyss visade tjejerna skrek jag som en liten gris och mitt hjärta hoppade ur bröstkorgen. Fråga bara Estelle som så fint fick ta på mitt bröst för att känna trycket. "Hur kan du veta att det var just du? Han har ju glasögon på sig?" Är du 4 meter från mannen och har 10 vänner runt dig som också ser när det händer DÅ VET MAN. DÅ VET MAN ATT HAN SÅG JUST DIG. DÅ VET MAN OCKSÅ ATT DET VAR DIG HAN GAV SLÄNGKYSSEN TILL LITE SENARE DEN KVÄLLEN.

Åh. Åh. Åh...det börjar komma tillbaka.

Ni ser ju hur intensivt han ser på mig, kan ni förstå hur lycklig jag var? Kan ni förstå att jag var i nirvana? Nej det kan ni inte. Ord kan inte beskriva vad som hände den kvällen.

Kommentarer
sam

hahha edvin!

2009-09-17 @ 12:30:58
URL: http://worldbetweenwalls.blogg.se/



Namn:


Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0