you can make me perfect again.


img- bono.

Sitter och njuter. Till tonerna av mina älskade, fina Bono. Den mannens röst. Alltså. Jag dör. Jag kan lova er att jag PÅ RIKTIGT dog när jag såg honom. Med mina egna ögon. Inte på en skärm. Utan i verkligheten. Den där dagen. Dagen som kom med ett sköljande regn. För att sedan avsluta kvällen med en underbart vacker solnedgång. Ja, den dagen. Då var jag nog lite död. Jag har fortfarande minnesluckor. Som jag börjar bli säker på aldrig kommer fyllas. Nej. Men det hör till det fina i det hela. Och jag ska se dem igen. Inte en. Hela två gånger nästa år. Och nu ska jag sova. Men jag kommer inte kunna göra det. Tänker inte säga varför. Använd fantasin.

Just det. Någon frågade om mina besökare förut. Den här bilden kanske ger er en bild om hur min statistik ser ut. Inte för att det spelar någon som helst roll. Jag har inte många läsare att komma med. Antalet läsare påverkar mig inte. Jag skriver ju som jag alltid gör. Men någon undrade ju.


Kommentarer
clara

kutos on the blog gurl. Riktigt snygg, och jag gillar bilderna! Du måste nästan dela med dig hur du gör med färgerna och bruset! Vilket program?



btw. håller med dig på back to the future grejen! michael j fox was awesome

2009-09-30 @ 23:43:16
URL: http://claradidam.blogg.se/
H A I D I J A K O B S S O N

sv: hihi tack !! ;D

2009-09-30 @ 23:53:46
URL: http://haidis.se/



Namn:


Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0