there's nothing to do with you.


img- jag. stopp.

Gah. Jag mår verkligen inte bra. Jag känner verkligen hur jag kokar över av ilska. Och varför har alla utom vi studiedag imorgon? Ahhh. Jag hatar allt just nu. Det är nåt fel. Nånstans. Är så besviken på mig själv. Ångrar mig så mycket. Jag hatar att jag snackar så mycket skit. Och gör folk ledsna. Det känns som att jag kommer döda någon ikväll. Men det kommer jag såklart inte göra, duuh?
Jag behöver helg. Här och nu. Förhoppningsvis får jag träffa Carro i helgen. Och vi ska ut. Ut. Jag måste ut. Jag kvävs. Och jag är så arg. Helt hysterisk. Kan inte prata med någon nu. Jag skakar liksom av ilska. Jag vet inte varför. Eller jo. Jag vet nog precis varför. Jag har någon form av abstinens. Gissa vad. NEJ. Jag är arg för annat också. Ser bara rött just nu. Kan inte alla bara låta mig vara?!

Hör av mig när jag lugnat ner mig. Om det någonsin händer.

Kommentarer



Namn:


Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0