comeback.


img- francoise hardy. så otroligt vacker.

God morgon. Efter en jobbig natt med ont i halsen, snuva och hemskt konstiga drömmar är jag uppe. Up and going. Rise and shine. Jag tror jag svimmade till lite när jag skulle gå upp. Jag fick liksom för mig att jag reste mig upp men sen när jag öppnade ögonen igen låg jag i sängen. Igen. Hm. Jag saknar mina vänner. Det är soligt ute. Jag vill träffa dem. Nu. I det fina vädret. Innan det försvinner. Fast jag måste ju kurera mig med svartvinbärste (det bästa som finns), honung och chickflicks. Det är fint i sig, men inte när det är soligt ute. Åh.

Kommentarer
lovisa

krya på dig<3 hoppas du kommer på måndag!

2009-09-05 @ 14:32:37
Westis

Chickflicks = mys, men stackars dig som är sjuk :(



kram

2009-09-05 @ 15:46:23
URL: http://pariscarolineandi.blogspot.com
sam

åh träffa mig ikväll!

2009-09-05 @ 18:13:36



Namn:


Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0